juli 2010

Dagen før bryllupsdagen!

Vi valgte å sette bordene i en "E"-formasjon.Her var det plass til alle gjestene, til middagen kom det 58 gjester.Brudgommen var så flink til å vaske gulvet i foajen.- mens den kommende b...

VI HAR KJØPT OSS NY BIL!! :-D

Nå er vi på vei til Oslo får å hente den :)-fra Kleppe Auto Oslo.

Smått begynt med takkekort :)

60/97 takkekort :)

Elsker å være kona di :)

Frame it

Deilig tirsdag!

Det er deilig med de dagene man bare kan gå hjemme å dulle og ordne alene. Robin dro "tidlig" på jobb i dag, klokken 13.00 - men det blir godt å få han tilbake nå en gang etter klokken20....

26.juni

Jeg er nå inne i min fjerde ferieuke - og jeg kan nesten si det er den femte, da jeg var sykemeldt uken før ferien kom.Jeg kan nesten ikke tro det har gått så fort. Nå er det snart oppstart på jobb...

- Flower Power -

Jeg tror jeg må ha arvet kjærligheten for blomster av mamma. Elsker de :)Gjett om jeg ble glad da jeg så at Hortensiaen ute på trammen var i live etter to ukers ferie!Takker Gud for at Han gav han ...

Forlovelsesdag i dag <3

I dag, 24. julihar vi vært sammen i fire år, og forlovet i ett. Robin er på jobb i dag, så jeg er hjemme i leiligheten alene. Jeg har litt dårlig samvittighet for ikke å sitte ute siden været er så...

Skodilla

Fikk nye sko i posten her om dagen!Elsker dem - men jeg trenger en strørrelse større - for første gang i historien :)Jeg får nye om 20 dager :)- Er det noen som er interesserte i disse, så kan du f...

Vi er i avisen i dag <3

- under rubrikken "Vi giftet oss".Bildet i litt bedre oppløsning:Foto: Moa Engelbrektson

Oppussingsobjekt nr. 3

Det siste jeg har malt til nå er en slags pidestall - som jeg også tror broren min kjøpte en gang :)Var kjempedeilig å få vekk den furufargen, nå er det teblomst som gjelder.Malingslukten i leiligh...

Oppussingsobjekt nr. 2

Dette er en IKEA-hylle jeg tror broren min kjøpte, som jeg tok med meg til leiligheten, hihi.Den var brun og kjedelig, nå i fargen TEBLOMST!ps - kjempevanskelig å male. Fryktelig mange kriker og kr...

I dag forsvinner extentionet

Bryllupet er over, og jeg gidder ikke da å holde på med det lenger. Skal på en måte bli deilig å få det av, men samtidig blir det litt kjipt.Jeg skal få låne en krem e.l og en varmetang av min fris...

Oppussingsobjekt nr. 1

For et eller to år siden kjøpte jeg meg to høye lysestaker i tre, som jeg egentlig enda ikke har fått brukt - fordi de ikke passet inn sammen med noe av det andre. Nå har jeg kjøpt meg maling, og d...

Sofaliggende...

Jeg klarte å skli på en stygg Coop-Prix pose som lå på gulvet i går, og selvfølgelig hadde jeg ting i hendene som gjorde at jeg ikke klarte å ta meg for.. Jeg deiset med hodet rett i murgulvet, som...

Gift i en måned i dag <3

- foreløpig den beste månedeni mitt liv <3 Foto: Moa EngelbrektsonI dag har vi mottatt tre av fotograferingsbildene slik at vi kan velge et som skal være i avisene. Det blir ikke dette, så jeg d...

Båtrace i Arendal!

De siste to dagene har vært fullspekket med NGP Båtrace!Det er kjempegøy, men jeg har ikke noe internett her :-)I dag skal vi hjem, og det gleder jeg meg til!Vi har hatt en fantastisk ferie, men de...

Jordbær for liten, jordbær for stor :-)

Ingen sommer uten jordbær

Jeg kastet snøball i juli, jeg

Har du gjort det, kanskje? :-D

Bergen

Etter Preikestolen tok vi turen videre til Bergen. Fantastisk flott by.På turen ble det mange ferger, som resulterte i litt ventetid her og der...Slik så det ut da vi kjørte inn i Bergen :-)Bryggen...

Flere bryllupsbilder!

Vi går fortsatt å venter på bildene fra fotografen - men nå har vi fått bilder fra Robin sin tante, og her deler jeg noen med dere :)Den kjekke brudgommen - her fortsatt ugift!Vår vakre brudesven, ...

Pretty hands

Jeg la et nytt sett med negler til bryllupet, som nå trengte "reparasjon". Da jeg ikke klarte å få de av selv, bestemte jeg meg for å fylle på de i Stavanger :-)Jeg ble superfornøyd - og ...

Preikestolen, 11/7-10

Vi bestemte oss under sightseeing-turen i Stavanger at vi ville bestige Preikestolen i går.Det er egentlig ento-timers lang gåtur både opp og ned fjellet.Robin og jeg brukte en og en halv time opp,...

Gave fra verdens beste mann!

Jeg varå fikset neglene mine - mens Robin hadde kjøpt gave til meg..Det må være den fineste gaven jeg har fått av han, sett bort fra forlovelsesringen <3Han skjemmer meg bort!Jeg fikk den 's...

Stavanger er en perle!

Hvorfor har jeg ikke vært her før? :-)Dagen i dag startet med frokost på hotellet kl.09.00 - og deretter bar det ut for å utforske Stavanger.Robin hadde det gøy på fergekaia, hehe - søtt!Det sto to...

Ferien var bra, nå ble den perfekt!!

Vi har akkurat ankommet Stavanger, og her er det superfint!Turen hit var fin, men hadde noen nedturer også!Vi sjekket først inn på et hotell i Flekkefjor- som jeg IKKE anbefaler!Grand Hotell. Det s...

Dyreparken med gutta!

Robin og jeg skulle ta med hans lillebror og to fettere til Dyreparken i Kristiansand. Uheldigvis var hans ene fetter syk, så det ble bare oss fire - men vi hadde det veldig hyggelig allikevel, vi:...

Vi camper enda!

6-mannsteltet fungerer kjempegreit!- muligens litt for stort tilå dra med seg på en slik bilferie vi hadde tenkt oss.Vi brukte ca. 1 time å sette det opp første gang, og der står det enda.Foreløpig...

Nå reiser vi på ferie!

Planen var å dra i morgen, men etter kort vurdering fant vi ut at vi reiser i dag!Vi vet ikke helt reiseruten, men vi kjører til Sørlandet først!Det blir en hyggelig ferie som nygift <3Nå sitter...

Høyest på ønskelisten akkurat nå

Åh, kommer til å drømme om de til den dagen jeg døøør!Sitter å surfer rundt på nettet, og det som frister mest å se på er sko!Er godt jeg skal ut en tur i kveld!Jeg og mannen min (elsker å si det) ...

Nydeligste jeg har lest om meg selv <3

Hehe, skrytende overskrift.Min kjære kusine , Victoria, la ut et innlegg dagen etter bryllupet vårt.Jeg er bare nødt til å linke til det, for syns det var så nydelig <3TRYKK HER FOR Å LESE DET! :))

New shoes, again! :-)

Fikk skoene mine i posteni går, elsker de! Gleder meg til å finne en anledning slik at jeg kan bruke de! <3

Foreldre på besøk for første gang i går :)

- og det gikk heldigvis fint! :) Maten vi serverte var god, og det samme var desserten!Vi hadde disket opp med pepperbiff, poteter, peppersaus og sauterte grønnsaker, og de fikk servert pannacotta ...